torsdag den 14. juni 2012

Torsdag d. 14. jun. - Folksam GP Göteborg

Første 'reelle' 800m løb denne sæson. Jeg var lidt spændt på at se hvad det kunne blive til. Jeg har kun været løbene lidt over 2 måneder, men kosmintesten sidste uge, tydede på at formen var noget bedre end forventet.

Jeg løb i D-heatet sammen med blandt andet Schmidt, Minh Cho og Frederik Fürstenberg begge fra Sparta. Jeg fik bane 1, hvilket resulterede i at jeg blev lukket lidt inde og mistede lidt tempo, da jeg ikke var helt aggresiv nok da feltet blev samlet.. Jeg blev 6'er i 1.55,14, hviket jeg ikke er helt tilfreds med. Målet var optimalt en tid under 1.54, men en tid under 1.55 havde været godkendt. Sæsonen er dog lang og lagt an på at jeg skal toppe til sensommer.. Løbet kan ses herunder:

Folksam GP Göteborg 2012 - 800m D-Heat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar