tirsdag den 6. marts 2012

Onsdag d. 8. feb - Tirsdag d. 6. mar

Der er nu gået snart en måned siden jeg sidst har opdateret min træningsblog og det skyldes flere ting. For det første er jeg igang med at skrive speciale på mit studie, for det andet er jeg desværre ikke blevet skadesfri endnu..:(

Akupunkturbehandlingen hos John Boel, fik løsnet læggen op, der hvor man plejer at være øm ved skinnebensbetændelse. Men de store smerter bliver ved når jeg forsøge at løbe på det, specielt ved høj intensitet. Vi (Mikkel Marker, jeg og klubbens fys) er kommet frem til at alle mine symptomer pejer i retning af kompartmentsyndrom i underbenet.

Jeg prøvede den første uge at komme ud til Bispebjerg gennem det offentlige, men som mange sub-elite sportsfolk sikkert ved, er de offentlige ventelister en dødssejler uden lige. Jeg har derfor fået tid hos Michael Haugegaard på Gildhøj Privatklinik på torsdag, hvor jeg så forhåbentligt kan få en diagnose og måske en operation, hvis nødvendigt..

Træningen står derfor på en masse alternativ træning, hovedsageligt i form af cykelintervaller som jeg efterhånden er blevet ret skarp til (og øm i nummeren af..;), derudeover laver jeg det vægt jeg kan.

I min depression over at være rendt ind i en langtidsskade for 4 vinter i træk, har jeg bestillt en masse nyt gear, så jeg i hvert fald ikke går ned på udstyr når jeg forhåbentligt er klar til at løbe på vores træningslejr om en lille månedstid...


2 kommentarer:

  1. Lækkert med nyt gear - grimt mærke dog ;)
    Håber du får den rigtige diagnose og kan komme til at træne igen snart -jeg vil jo gerne se dig på banen igen snart!

    SvarSlet
  2. Tak Hoffa...

    Ja jeg håber også at være stærkt tilbage til sommer..! De sko er simpelthen for vilde at have på...!

    SvarSlet