søndag den 18. marts 2012

Torsdag d. 8. mar - Søndag d. 18. mar

Travlhed med skole, eller nok mere generel sløvhed, har ikke hjulpet meget til med at få opdateret blogen.

Under mit besøg på Gildhøj for 2 uger siden, fik jeg scannet mit ben. Ikke noget der kan fastligge kompartment, men det kan udelukke stort set alle andre muligheder, og åbenbart noget man skal gøre, hvis man skal opereres så man er sikker på at det ikke er noget andet, som er galt. Scanningen viste ingen andre skader, og jeg skal derfor ind i morgen og have lavet en trykmåling af mit ben, hvorefter man så endeligt kan sige om der er noget eller ej. Jeg glæder mig utroligt meget til, forhåbentligt at kunne få en fast diagnose, så jeg ved hvad eg har med at gøre.

De sidste to uger er, som de forrige gået med en masse alternativ træning. Men jeg er dog begyndt at kunne løbe med på opvarmningen, uden de helt store problemer, kan dog godt mærke at venstre-lægben føles lidt 'træt' bagefter. Lægen ville dog godt have at jeg provokerede det lidt inden i morgen. Så skal ud og løbe lidt hurtigere her til eftermiddag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar