fredag den 1. februar 2013

Fredag d. 1. feb.

Hjemrejsedag:

Marker skulle til Norge med Ida og se hende løbe NM. Bube skulle til Frankrig og løbe stævne og Schmidt og jeg skulle hjem til København. Vores fly gik lidt spredt fra kl. 11-14 så efter vi havde sagt farvel til Mikkel, der skulle flyve først, fandt vi andre en cafe i Barcelona, hvor vi kunne slå tiden ihjel med en masse kaffe..:)

Status på ugen må siges at være en succes. Jeg blev godt nok lidt øm i hoftebøjeren på sidste sprintpas, men det føles ikke slemt, og med 90+km for ugen, er det ikke så underligt at kroppen er lidt træt.

Da jeg primært at haft fokus på det aerobe-parametre, og ikke er specielt godt kørende på pas i konkurrence tempo, har jeg svært ved at vurdere hvor jeg ligger formmæssigt. Men så længe jeg kan træne igennem uden skader, er jeg ikke i tvivl om at det nok skal blive godt til sommer..:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar