fredag den 13. januar 2012

Ny træningsblog samt vintertræning generelt

Har gået længe og overvejet om man skulle oprette en træningsblog. Er selv mega dårlig til at få udfyldt en normal træningsdagbog, så tænkte dette kunne være en god måde at tvinge mig selv til det..:)

Bloggen vil omhandle min træning på et meget overordnet plan, uden alt for mange detaljer. Stævneupdates og en masse andet vil snart være at finde på hjemmesiden, www.kif-running.dk...

En lille recap for første halvdel af vintersæsonen:

Jeg har de sidste 2-3 år hver vinter døjet med længervarende skader (1-2,5 måned) i december/januar måned. Det er derfor rigtigt glædeligt at jeg denne vinter (7-9-13) ikke har været ramt af skader overhovedet. Det har virkelig også givet udslag i min aerobe-kapacitet, som er blevet forbedret voldsomt, sammenlignet med de forrige år.. Nogen vil så sikkert også mene at den knap kunne blive værre, men netop derfor har det været utroligt motiverende at mærke så stor fremgang.

Målet er nu fortsat, at holde mig skadesfri, så jeg forhåbentligt kan få en god udendørssæson i år... Nu skal jeg så bare lige igang efter jul/nytår kombineret med en uges sygdom, men mon ikke hurtigt formen indfinder sig igen... Det satser jeg i hvert fald på...:)

/Reedtz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar